Een bezige bij...
Stilzitten is niet aan mij besteed. Er is altijd wel iets te doen. Dat is ook precies hoe ik in 2018 voorzichtig ben gestart als virtual assistant.
In dat jaar was ik nog mede-eigenaar van een evenementen beveiligingsbedrijf en verantwoordelijk voor de gehele back office maar ik was van mening dat ik teveel stil zat en dan vooral in de wintermaanden. Vanuit dit bedrijf heb ik toen gezocht naar tijdelijke opdrachten als virtual assistant en in het najaar vond ik via een goede vriendin mijn eerste project. Direct daarna zag ik een leuke oproep voor een office manager op afstand - ter vervanging van een zieke medewerkster - ik reageerde, werd aangenomen voor maximaal een maand of 2 maar die 2 maanden werden er 6 en...
Het evenementenseizoen was inmiddels ook begonnen en dus had ik het extra druk maar ik genoot ervan om zoveel ballen in de lucht te houden, ik kreeg er energie van!
Na het evenementenseizoen werd mijn contract als office manager wederom verlengd en momenteel werk ik er nog steeds.
Wel veranderde mijn privé situatie en brak de Covid-19 / corona pandemie uit waardoor ik sneller dan de bedoeling was mijn eigen bedrijf heb opgericht als virtual assistant en het evenementen beveiligingsbedrijf helaas vaarwel moest zeggen.
Maar nog steeds is stilzitten niet aan mij besteed dus heb ik me herpakt en vol overgave doorgewerkt aan mijn bedrijf. Ik heb diverse cursussen gevolgd om mezelf nog verder te ontwikkelen en inmiddels kan ik zeggen dat ik het wel ga redden.
Studie en werk...
Na mijn opleiding in Toerisme en Recreatie in Leiden ben ik begonnen bij Rekreatiewerk Zuid Nederland in Eindhoven waar ik de functie hoofd administratie- / organisatie en assistent verblijfsrecreatie had. Ik verzorgde de administratie rondom de werving en selectie, de planning van de rekreatiewerkers en verzorgde een stukje begeleiding van deze werkers.
Administratie werkzaamheden combineren met een stuk begeleiding / coaching van mensen is altijd wel de rode draad geweest in de diverse banen die ik heb gehad.
Zo ben ik nog werkzaam geweest bij een uitzendbureau en op de personeelsafdeling van een onderdeel van Philips voordat ik 17 jaar geleden met hart en ziel als mede eigenaar een beveiligingsbedrijf in Utrecht heb opgezet. In de loop der jaren hebben wij dit uitgebouwd tot een bedrijf met een goede naam in beveiligingsland en de regio Utrecht.
Binnen het bedrijf was ik vnl. verantwoordelijk voor de back office, (boekhouding, personeelszaken, sales, planning, communicatie etc ) maar werkte ik ook graag mee in de uitvoering omdat het leuk is (en je daar tenslotte het beste stagiaires kunt begeleiden) maar ook om de contacten met de klanten en medewerkers te onderhouden.
Wil je weten wat ik precies allemaal heb gedaan en wat er nog meer over mij te lezen en ontdekken is klik dan hier voor mijn CV.
En verder...
- Ben ik moeder van 2 prachtige kerels. Wessel ('03) en Jelle ('06).
- Kan ik me heerlijk verliezen in een spannend boek
- Hou ik van reizen en heb ik al heel wat mooie landen mogen bezoeken
- Ben ik een echte dierenliefhebber met 1 hond in co-ouderschap & 2 katten als permanente kostgangers en werk ik als vrijwilliger voor het dierenasiel in Harmelen